Porwania & Odsiadki

Wszystko co chcesz wiedzieć o świecie gry i tworzeniu postaci.
Mistrz Gry
Posty: 777
Rejestracja: 15 lip 2015, 00:19

Porwania & Odsiadki

Postautor: Mistrz Gry » 20 lip 2015, 04:43

REGULAMIN PORWAŃ

1. Zakaz Porywania:
...a. Każda niedziela staje się dniem wolnym od porywań. Na każdym terenie wolnym obowiązuje zakaz porywania. Porwać można tylko wilka, który wtargnął na teren obcego Klanu.
...b. Każda pierwsza niedziela w miesiącu jest też dniem, w którym obowiązuje zakaz zabijania (także zdrajców). Wyjątkiem ponownie jest wtargnięcie na teren obcego Klanu.
...c. Informacja czy teren jest objęty zakazem porywania jest w pierwszym poście tematu lub w opisie subforum.
...d. Na terenach obowiązują tylko zakazy porywania nałożone przez administrację/moderatorów.
2. Niektóre wilki mogą polować na inne wilki w celu porwania ich i umieszczenia w klatce. Takie prawo mają:
...a. Alfy, Demony i Płomienie w Klanie Ognia.
...b. Alfy i Wilkołaki w Klanie Księżyca.
...c Szrony, Iskry, Szamani oraz Straż w KO/KK mogą uczestniczyć w akcjach, ale nie są upoważnione do zarzucania własnych łańcuchów.
...d. Wszystkie dorosłe rangi klanu Cienia i Potępienia z wyjątkiem straży.
3. Osoby objęte zakazem porywania:
...a. Druid w Klanie Natury.
...b. Główny doradca i doradcy we wszystkich klanach.
...c. Szczenięta i adepci.
...d. Nowi użytkownicy mający poniżej 50 postów.
...e. Uzytkownicy wybierający "nie" w polu dla porywań.
...f. Zakaz porywania przestaje obowiązywać w chwili wejścia na cudze tereny klanowe, mieszania się do porwań, wykonywania forumowych questów/polowań/eventów oraz wchodzenia na tereny, które tę moc anulują.
4. Zarzucenie lin/łańcuchów na ofiarę rozpoczyna porwanie.
...a. Porywający musi mieć sumę zręczności i siły wyższą niż jego ofiara
...b. Jeśli porywacz ma niższą sumę siły i zręczności niż jego ofiara, ta może zerwać z siebie więzy i uciec. Jest to jedyny przypadek, poza użyciem specjalnego przedmiotu, w którym ofiara wyswobadza się sama.
5. Porywany ma prawo do dwóch postów obronnych.
...a. Jeśli nie odpisze w ciągu 10 minut od zarzucenia na niego lin lub od pierwszego postu obronnego minie 10 minut, można go wynieść do lochów.
6. Zrywanie liny/łańcucha z ofiary
...a. zrywający musi mieć sumę statystyk zręczności i siły wyższą niż porywający.
...b. Po zerwaniu liny/łańcucha, nie można zabrać ofiary w bezpieczne miejsce. Można to zrobić dopiero w następnym poście.
7. Siła i zręczność aktywnie współpracujących przy porwaniu postaci, sumuje się.
8. Wilk, który ma czterokrotnie wyższą czujność od czujności porywacza, może wybiec po tym jak rozpocznie się porywanie:
...a. Możliwość ta dotyczy tylko pierwszego postu obronnego.
...b. Jeśli wilk z tej możliwości skorzystał, uznaje się, że usłyszał porywaczy zanim przyszli i opuścił teren. Tak to należy fabularnie rozegrać.
9. Każdy wilk z klanu Natury który uwolni inną osobę z łańcuchów otrzymuje miesięczną premię do czujności - podwojenie obecnej wartości. (całości, nie tylko wartości podstawowej).
...a. Premia obowiązuje wilka tylko, jeśli w podpisie ma umieszczoną datę i miejsce akcji, która go do bonusu upoważnia oraz termin jej wygaśnięcia.
...b. Jeśli dany wilk uwolni ponownie kogoś w tym samym miesiącu - wartość jego czujności ponownie się podwaja. (W ten sposób przyjmując już czterokrotną wartość). Każde następne uwolnienie po tych dwóch przypadkach nie daje już jednak żadnych korzyści, a wraz z końcem miesiąca nagromadzone bonusy przepadają.
...c. Wyjątkiem jest uwolnienie alfy swojego/sojuszniczego klanu - w takim wypadku wilk otrzymuje od razu czterokrotny bonus do czujności.
10. Każdy wilk uczestniczący w porywaniu otrzymuje 1 PD
...a. Bonusowe PD można gromadzić tylko pod warunkiem wpisywania ich w specjalnym temacie - *tutaj*.
...b. Za porwanie, w którym uczestniczył Alfa wszyscy uczestnicy otrzymują 2 PD.
...c. Za porwanie, które trwało minimum 30 min i uczestniczyło w nim minimum 10 wilków - każdy uczestnik otrzymuje 3 PD
...d. PD otrzymuje się niezależnie od tego czy ofiarę/ofiary udało się porwać czy też nie
11. W jednym poście można wykonać maksymalnie trzy czynności. Czynnością jest:
...a. użycie mocy rangowej.
...b. użycie magii.
...c. atakowanie zębami.
...d. Zarzucenie/zerwanie lin lub łańcuchów.
Wszelkie akcje służące wzbogaceniu opisu walki nie podlegają powyższemu ograniczeniu.
12. Powyższych czynności nie wolno wykonywać w łańcuchach. (wyjątkiem są "Kolce Jeżozwierza" Zwierzara, "Korowa skóra" Leśca i "Odrodzenie" Monacyta.) - punkt czasowo nie obowiązuje.
13. Obrona terenów klanowych to szczególny rodzaj porwania:
...a. Intruza można zamknąć do klatki w jednym poście, nie czekając na jego obronę.
...b. Straż w klanie, w którym są lochy ma prawo taką akcję wykonać.
...c. Straż w klanie, w którym nie ma lochów zamiast zamykać w klatce wyrzuca z terenów ze skutkiem natychmiastowym.
...d. Pamiętajcie, że taka obrona terenów klanowych może zaważyć na grze fabularnej nie zawsze w korzystny sposób.
14. Rodzaje ataków:
...a. magiczne - wszystkie ataki, które pochodzą z umiejętności rangowych, tytułów i przedmiotów.
...b. fizyczne - zarzucenie łańcuchów, przytrzymanie, gryzienie i inne cielesne ingerencje w inną postać.


REGULAMIN LOCHÓW

1. Ilość klatek na klan:
...a. Ognia - 6 zwykłych, 2 wilczaroodporne.
...b. Księżyca - 6 zwykłych, 2 wilczaroodporne.
...c. Cienia - 6 zwykłych, 2 wilczaroodporne.
...d. Potępienia - 6 zwykłych, 2 wilczaroodporne.
2. Zamknięcie ofiary w klatce jest skuteczne tylko jeśli zamykający klatkę napisze *zamknięte*.
3. Porywający ma 10 minut od zamknięcia ofiary w klatce żeby zapisać ją w spisie.
4. Pobyt w więzieniu trwa trzy dni.
...a. Aby dzień został zaliczony do odsiedzianych, postać musi być aktywna przynajmniej 15 minut w lochach.
...b. Więźniów obowiązuje zakaz samowolnego opuszczania terenów lochów jeśli nie spełnili warunków odsiadki. Jedyną okolicznością kiedy takie zachowanie może nastąpić, jest niedopełnienie obowiązku wypuszczenia ze strony porywacza w momencie gdy więzień poprawnie odsiedział pobyt.
...c. Jeżeli porwany prowadził inne równoległe fabuły (tzw bilokacja) w momencie kiedy został wtrącony do klatki, nie może ich kontynuować (ani rozpoczynać nowych wątków) dopóki nie zostanie wypuszczony z lochów.
5. Nie można "przespać" całego pobytu w lochach pod groźbą przedłużenia kary o jeden dzień.
6. Wilczyca w lochach klanu Cienia jeśli ma cieczkę, może zostać pokryta wbrew jej woli.
7. Klany Cienia i Potępienia mogą torturować więźniów.
...a. W klanie Cienia więzień może stracić maksymalnie 60 punktów życia.
...b. W klanie Potępienia może stracić jedno użycie mocy rangowej z powodu wycieńczenia psychicznego.
...c. Nierealistyczne odgrywanie torturowanej postaci może skutkować zabiciem jej po uprzednim ostrzeżeniu grającego.
8. Jeżeli w momencie porywania gracz miał ustawione "tak (warunkowe)" dla pola porywań (nawet jeżeli został porwany polując/wykonując event itd), porywacz ma obowiązek porozumieć się z ofiarą i dowiedzieć na co się ona zgadza, a na co nie. Porwanie takiej osoby i niedostosowanie się do jej warunków może wiązać się z upomnieniem/ostrzeżeniem oraz cofnięciem całej fabuły ze strony Administracji. Zażalenia w takiej sytuacji należy kierować do jednego z Administratorów. (uwaga: naruszenie terenów innego klanu niweluje to pole profilu).
8. Nie można porwać więźnia, który wyszedł tego samego dnia z lochów.

Wróć do „Opis Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość