Polowania

Wszystko co chcesz wiedzieć o świecie gry i tworzeniu postaci.
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 1141
Rejestracja: 15 lip 2015, 00:19

Polowania

Postautor: Mistrz Gry » 20 lip 2015, 04:37

REGULAMIN POLOWAŃ
1. Polować może każdy dorosły wilk raz w tygodniu. Limit resetuje się w każdy poniedziałek.
a. Limit nie odnawia się w poniedziałek, jeżeli w tym czasie wilk znajduje się na aktywnym polowaniu.
2. Szczenięta/adepci mogą towarzyszyć przy polowaniu w ramach nauki, ale to na dorosłym wilku spoczywa obowiązek wytropienia i upolowania zwierzyny. Wyjątkiem są polowania na zwierzynę I grupy.
3. Lista dostępnej zwierzyny wyszczególniona została poniżej:
a. Zwierzyna jest podzielona na pięć grup trudności upolowania. Każda kolejna grupa wymaga większej liczby punktów statystyk.
b. Nie można polować na zwierzynę, która przewyższa statystykami wszystkie wilki biorące udział w polowaniu
4. Polowanie musi trwać przynajmniej 3 posty, nie krócej niż 30 minut i nie dłużej niż 7 dni.
a. Przynajmniej jeden post musi być poświęcony tropieniu zwierzyny.
b. Czas każdego uczestnika jest liczony indywidualnie - od postu ze statystykami zwierzęcia (lub - jeśli kto inny wypisał statystyki - od pierwszego postu po określeniu statystyk) do postu opisującego śmierć zwierzęcia.
5. Polowanie może odbywać się jedynie na Wolnych Terenach.
a. Polowanie w tematach z zakazem porywania powoduje zniesienie zakazu.
6. Wilki chronione zakazem porywania podczas polowania tracą to prawo.
7. W przypadku, kiedy poluje grupa wilków, punkty ich statystyk sumują się.
8. Za polowanie postać zdobywa 1-5 PD.
a. Po zakończeniu polowania użytkownik umieszcza link do niego w wyznaczonym temacie.
b. Liczba punktów doświadczenia za polowanie może zostać zmniejszona zgodnie ze sposobem oceniania, przez osoby do tego upoważnione.
c. PD za polowanie na którym został zdobyty surowiec - przysługują wtedy, gdy polowanie było polowaniem grupowym.

MECHANIKA POLOWAŃ
1. Uczestnik w pierwszym poście określa na jakie zwierzę poluje, jakie są statystyki tej zwierzyny i jakie są zsumowane statystyki wszystkich wilków biorących udział w polowaniu.
a. Jeśli w czasie polowania zebrany ma zostać surowiec, także należy o tym napisać.
2. Uczestnik, za pomocą kości 1k6 losuje w jakim wieku jest jego ofiara:
a. {1} młoda;
b. {2, 3, 4, 5} dorosła;
c. {6} stara;
d. profesja tropiciel (od 1. poziomu). daje możliwość jednego przerzucenia kości.
3. Wiek zwierzęcia decyduje o jego punktach statystyk. Na liście podane są wartości dla dorosłych osobników.
a. osobniki młode i stare mają 1/3 statystyk dorosłego osobnika (wynik zaokrąglamy w górę). Zasada ta nie dotyczy zwierzyny z I grupy (w przypadku zwierząt z tej grupy nie jest wymagany rzut na wiek).
4. Po każdym polowaniu użytkownik ma obowiązek wylosować stan zdrowia postaci biorących udział w polowaniu/obrażenia, których doznała.
5. Uczestnictwo w polowaniu wiąże się z odjęciem punktów życia. Liczba ta jest zależna od rzutu kością:
a. Polowanie na zwierzynę z I grupy nie powoduje utraty zdrowia u dorosłego wilka i adepta;
b. II grupa:
...…* młody: - {wynik rzutu kością 1k5} punktów życia;
...…* dorosły: - {wynik rzutu kością 3k5} punktów życia;
...…* stary: - {wynik rzutu kością 2k5} punktów życia;
c. III grupa:
...…* młody: - {wynik rzutu kością 1k10} punktów życia;
...…* dorosły: - {wynik rzutu kością 3k10} punktów życia;
...…* stary: - {wynik rzutu kością 2k10} punktów życia;
d. IV grupa:
...…* młody: - {wynik rzutu kością 1k20} punktów życia;
...…* dorosły: - {wynik rzutu kością 3k20} punktów życia;
...…* stary: - {wynik rzutu kością 2k20} punktów życia;
e. V grupa:
...…* młody: - {wynik rzutu kością 1k30} punktów życia;
...…* dorosły: - {wynik rzutu kością 3k30} punktów życia;
...…* stary: - {wynik rzutu kością 2k30} punktów życia.
f. szczenięta zawsze odejmują 4 punkty życia.

ZASADY OCENIANIA
1. Osoby upoważnione do zmiany przyznanych punktów doświadczenia za polowanie to administracja i junior admini.
2. Liczba punktów doświadczenia, jaką można dostać za pojedyncze polowanie, zależna jest od:
a. liczby wilków biorących udział w polowaniu,
b. wieku zwierzyny,
c. grupy zwierzyny.
d. bogactwa opisu polowania,
3. Punkty doświadczenia dostaje się niezależnie od wyniku (upolowanie/ucieczka zwierzyny) polowania.
4. Sposób przydzielania doświadczenia:
a. polowanie: 2 punkty
b. praca zespołowa: 1 punkt, gdy polowały co najmniej dwa wilki.
c. wiek zwierzyny:
……* 1 punkt, gdy polowanie odbyło się na dorosłego osobnika,
……* 0 punktów, gdy polowanie odbyło się na młodego lub starego osobnika.
d. grupa zwierzyny:
……* 1 punkt, gdy polowanie odbyło się na zwierzynę z grupy V,
……* 0 punktów, gdy polowanie odbyło się na zwierzę z grup I-IV.
e. opis polowania:
* -1 punkt, gdy opisy nie spełniały wymogów staranności, realizmu i estetyki.
5. Szczenię/adept za uczestnictwo w polowaniu może otrzymać maksymalnie 1 punkt na podstawie opisów.

SPIS ZWIERZYNY

[+] I grupa
Zwierzyna
Owady
Ślimak
Małża
Krab
Ptak (pisklę)
Padalec
Jaszczurka (mała, np. zwinka)
Kret
Żaba
Ropucha
Mysz
Gronostaj
S
1
1
3
5
1
3
1
2
2
2
2
6
Z
1
1
2
2
2
3
3
3
4
4
3
7
Cz
1
2
1
2
2
2
2
3
3
3
3
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Surowce
Pył grafitowego motyla
[+] II grupa
Zwierzyna
Ryba
Jeż
Ptak (mały, np. przepiórka)
Skunks
Surykatka
Ptak (średni, np. bażant)
Jaszczurka (duża, np. iguana)
Szczur
Suseł
Wydra
Kapibara
Pancernik
Zajęczak
Jelonek (mały, np. błotny)
S
6
8
6
8
9
10
10
14
16
14
15
28
8
15
Z
15
14
14
13
15
11
13
14
8
16
17
12
20
20
Cz
10
10
13
13
11
15
14
10
15
10
10
5
20
15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Surowce
Rzemienie ( x2)
Płetwy syreny ( x2)
Łuski pancernika ( x2)
Zajęcze łapki ( x2)
Śluz ryby
[+] III grupa
Zwierzyna
Bóbr
Jeżozwierz
Foka
Tapir
Owca (np. muflon)
Antylopa (mała, np. kozica)
Okapi
S
20
15
20
22
26
22
25
Z
10
20
5
17
18
36
40
Cz
21
20
35
29
30
25
35
|
|
|
|
|
|
|
|
Surowce
Rzemienie ( x2)
Kolce Jeżozwierza
Serce kozicy
Tłuszcz foki
[+] IV grupa
Zwierzyna
Koń (mały, np. kucyk)
Alpaka
Jeleniowate (średnie, np. renifer)
Wielbłąd (duży, np. dromader)
Dzik
S
50
58
65
95
165
Z
26
53
70
66
75
Cz
25
39
65
89
60
|
|
|
|
|
|
Surowce
Rzemienie ( x2)
Uszy sarny ( x2)
Kły dzika ( x2)
[+] V grupa
Zwierzyna
Antylopa (duża, np. oryks)
Kangur
Jeleniowate (duży, np. łoś)
Koń (duży, np. przewalskiego)
Wół (np. bizon)
S
70
150
100
180
210
Z
120
110
170
185
145
Cz
111
90
130
80
145
|
|
|
|
|
|
Surowce
Rzemienie ( x2)
Rogi bizona ( x2)

Wróć do „Opis Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości