Tytuły

Wszystko co chcesz wiedzieć o świecie gry i tworzeniu postaci.
Awatar użytkownika
Mistrz Gry
Posty: 1141
Rejestracja: 15 lip 2015, 00:19

Tytuły

Postautor: Mistrz Gry » 17 lip 2015, 17:42

Tytuły dają wilkom dodatkowe funkcje i możliwości nie związane z rangą. Występują tytuły powtarzające się w każdym klanie i tytuły charakterystyczne dla danych klanów. Te wpisywane są pogrubioną czcionką i alfa decyduje o przyznaniu ich danemu wilkowi. Są przechodnie - wilk może również je stracić.
Pogrubioną czcionką zaznacza się także tytuły zdobyte w wyprawach.
Występują również tytuły wpisywane czcionką pochyłą. Te nie dają żadnych mocy i nie niosą ze sobą żadnych obowiązków. Zazwyczaj są przyznawane wilkom "dożywotnio". Mają związek z fabułą, którą prowadzi postać, jej zachowaniem czy charakterystycznymi cechami. Te zdobywa się, wysyłając do alfy pw z prośbą o przyznanie i nazwą samego tytułu.

Tytuły występujące we wszystkich klanach



Sfinks

1. Każdy klan ma prawo wybrać jednego wilka, który otrzyma ten tytuł
2. Sfinksy odwiedzają raz w tygodniu "Wzgórze Zagadek". W czasie oczekiwania na inne wilki często przyjmują charakterystyczną postawę od której wzięła się nazwa tego tytułu. Minimalny czas pobytu: 10 minut. Maksymalny: 30 minut.
3. W obecności Sfinksa oraz w ciągu 10 minut po jego wybiegnięciu na "Wzgórzu Zagadek" obowiązuje zakaz porywania
4. Każdy wilk, który spotka Sfinksa na "Wzgórzu Zagadek" otrzyma 1 punkt. Punkty te można zamienić na PD. 10 punktów = 1 PD
5. Nie można odwiedzić 2 x w miesiącu tego samego Sfinksa.



Magik

1. Każdy klan może wybrać jednego wilka, który otrzyma ten tytuł
2. Każdego ze swych zaklęć Magik może użyć 1/miesiąc. Ich użycie musi być zaznaczane w podpisie jak w przypadku mocy rangowych.
3. Dostępne zaklęcia dla Magika to:
- Zaklęty Cios - Magik jednorazowo może wykonać dwie dodatkowe akcje w poście
- Precyzja - przeciwnik nie może uniknąć ataków fizycznych Magika używającego tego zaklęcia. Aktywne do momentu opuszczenia tematu
- Ochrona - tworzy niewidzialną barierę, która przez 5 minut chroni wybranego wilka (lub Magika) przed wszelkimi atakami
- Oczyszczenie - cofa wszystkie negatywne efekty z danego wilka (lub Magika)


Tytuły ekskluzywne


Złodzieje

1. Tytuł ten przysługuje jedynie wilkom z Klanu Księżyca.
2. Złodziei jest tylu ile klanów (4), na jeden klan przypada jeden złodziej. Istnieje też złodziej okradający samotników.
3. Złodziej jest wilkiem, który może skopiować PD od okradanego (o ile okradany na wpisane w profilu jakieś nie zużyte PD). Wilk od którego PD jest kopiowane nie traci ich. Ma za to 2 minuty, żeby zorientować się, że ktoś podejrzał jego wspomnienia - służy to jedynie celom fabularnym, nie zapobiega w żaden sposób uzyskaniu PD przez złodzieja.
4. Ilość użyć: 1/miesiąc (na jednym wilku)
5. Ilość kopiowanych PD zależy od czujności złodzieja:
  • 20 - 49 pkt. = 1PD
  • 50 - 79 pkt. = 2PD
  • 80+ pkt. = 3PD



Łap

1. Tytuł który posiada Kayn (Zaraza)
2. W obecności Łapa w "Dolinie Niespodzianek" obowiązuje zakaz porywania
3. Zasady gry
- wbiegać można dopóki przejście jest otwarte
- każdy z uczestników łapie tylko jeden worek z niespodzianką - ale dopiero kiedy padnie hasło "Łap"
- worków zawsze jest mniej niż uczestników
- po udanym złapaniu worka uczestnik opuszcza temat
4. Nagrody: Składniki, amulety, PD ale uwaga! Łap bywa złośliwy. Nie w każdym woreczku jest nagroda a czasami znajduje się tam niemiła niespodzianka. Czy zaryzykujesz?
5. Dolina niespodzianek będzie otwierana max. 2 x w miesiącu
6. Za każdego uczestnika Łap dostaje 1 PD który może przekazać dowolnej postaci (swojej lub czyjejś)
#4d7c7a

Wróć do „Opis Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości